Welcome!

Hello everyone and welcome to my new blog!





Here I will share all my crafty projects and experiments, focusing on cardmaking, crochet, clay modelling and more!
I am really excited to start this new adventure and I hope you will enjoy it too! 
As new cool content is in the making make sure to follow me on social media to get sneak peaks and updates on my new projects! 
Here are the links to my social media profiles (or you can use the buttons on the sidebar of this blog)


 Also, if you want to receive alerts when my new posts are out make sure to subscribe to my newsletter. Simply enter your email in the subscription box that you can find in the sidebar and click the Submit button! You can also follow this link :)

If you use Feedly or any RSS feed manager, of course you can add my blog to your newsfeed!


By the way, in case you didn't know, I also have a brand new food blog! If you want to check out my recipes visit me at 



A brief disclaimer: all the posts previous to this one have been exported from my old blog, "A bit of myself". In the future I plan to re-style the old photos, but for now I decided to include the old content in the new blog. For this reason the watermarks on some of the old pictures read "A bit of myself", rather than "A bit of my crafts". Everything you find on this blog is 100% my own work :)




BENVENUTI!

Ciao a tutti e benvenuti nel mio nuovo blog! 



Qui condividerò tutti i miei progetti ed esperimenti creativi, tra cui card making, uncinetto, lavori con paste modellabili e non solo! Sono davvero entusiasta di iniziare questa nuova avventura e spero che il blog piacerà anche a voi!
Mentre qui si lavora per portare nuovi contenuti e progetti, potete seguirmi sui social media per restare aggiornati sulle novità in preparazione e vedere le anteprime delle mie creazioni!
Qui sotto trovate i link ai miei profili social (oppure potete usare i pulsanti nella barra laterale di questo sito)


Se volete ricevere notifiche riguardo la pubblicazione di nuovi post potete iscrivervi alla mia newsletter. Inserite il vostro indirizzo email nella casella situata nella barra laterale e cliccate il pulsante "Submit", oppure cliccate qui! :)

Se usate Feedly o un qualsiasi aggregatore RSS ovviamente potete aggiunger il mio blog al vostro newsfeed!

E in caso non lo sapeste, curo anche un blog di ricette. Se siete curiosi venitemi a trovare su 



Un piccolo disclaimer: tutti i post con data di pubblicazione precedente a questo sono stati esportati dal mio vecchio blog, "A bit of myself". In futuro vorrei fare un re-styling delle vecchie immagini, ma per ora ho deciso semplicemente di includere i vecchi progetti nel nuovo blog,. Per questo motivo i watermark su alcune delle foto riportano il nome "A bit of myself". Tutti i contenuti qui presenti esclusivamente frutto del mio lavoro :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for taking the time to share your thoughts with me! They brighten my day! :)